1. Thomas Member

    Reset wachtwoord optie werkt niet

    Topic geplaatst op: 08-12-2020 om 17:15

    Hallo,

    De optie 'reset wachtwoord' onder het klantenpaneel > webhosting overzicht > bekijk gegevens werkt niet.
    Zodra ik hier op klik krijg ik geen melding of mail van een nieuw wachtwoord, maar het wachtwoord is wel veranderd.
    Hierdoor kan ik niet meer op DirectAdmin komen, want ik weet het nieuwe wachtwoord niet, en kan dus niet verder werken.

    Ik heb ook al meer dan 24 uur geen reactie enkele reactie uit de de chat met "usual reply time a few hours".

    Ik hoor graag z.s.m. hoe ik dit kan oplossen.
    Bedankt!

    Reageer
  2. Thomas Member
    Reactie geplaatst op: 09-12-2020 om 08:22

    Inmiddels verholpen.
    Bedankt.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  3. Marc Member
    Reactie geplaatst op: 14-01-2021 om 10:48

    Graag zou ik willen weten hoe dit opgelost is.
    Wij hebben namelijk hetzelfde probleem.

    Diverse keren reset wachtwoord gedaan, maar geen bevestiging of mail gehad.
    Ook hierdoor kunnen wij niet inloggen.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  4. Drs Rico Member
    Reactie geplaatst op: 19-01-2021 om 14:54

    Wij hebben vandaag hetzelfde probleem! Diverse malen geklikt in Firefox en Edge. Geen mail en geen bevestigingsscherm.
    Graag spoedig aktie hierop

    Vond u dit antwoord nuttig?

  5. Emile Member
    Reactie geplaatst op: 19-01-2021 om 18:18

    Idem hier. Om 12:46 uur melding gemaakt. Automatisch antwoord 'duurt paar uur'.
    Graag zsm reactie

    Vond u dit antwoord nuttig?

  6. Bart Member
    Reactie geplaatst op: 04-03-2021 om 10:16

    Idem hier. Ik wil inloggen op directadmin met het bekende wachtwoord. Dat werkt niet. Ik doe wachtwoordreset. Dan verschijnt er een ander wachtwoord, maar als ik dat invul werkt het ook niet

    Vond u dit antwoord nuttig?

  7. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 04-03-2021 om 10:26

    Goedemorgen,

    Mocht je een probleem hebben met het inloggen, dan zien wij graag een mail tegemoet via support@versio.nl, zodat je verder geholpen kan worden.

    Met vriendelijke groet,
    Gavon - Helpdeskmedewerker

    Vond u dit antwoord nuttig?