1. Johan Roelof Member

    Geen reactie op ticket van helpdesk

    Topic geplaatst op: 29-06-2021 om 11:30

    Zijn er meer mensen die nu problemen met helpdesk tickets hebben?

    Mijn site is onder een mailware aanval, ik en versio hebben hiervan een melding via mail door sidn gekregen en daarop heb ik een mail van versio gekregen op 24 juni

    Echter nu nog steeds geen reactie, dit had ik wel verwacht omdat iik in de mail van SIDN stond dit samen aan te pakken en hosting providers beste weten te doen. Had dit ook wel iets hoger op de agenda verwacht en dat over deze zaken wel telefonische helpdesk mogelijk zou zijn.

    Ook kan ik mijn tickets op de site niet weer vinden en als ik op ticket link klick een witte pagina.
    https://www.versio.nl/helpdesk_ticket? begint de link wel mee

    Reageer
  2. Huseyin Member
    Reactie geplaatst op: 11-01-2022 om 16:27

    9 jan. 2022 14:00 (2 dagen geleden) heb ik een ticket geopend het is nu
    11 jan. 2022 ik krijg geen antwoord op mijn vraag ik probeer een SSL te installeren ik ontvang geen emailtje om mijn SSL te activeren. NIEMAND VAN DE SUPPORT DIE HELPT. Reactie tijd van 24 uur wordt niet aan gehouden en nu staat een klant te wachten waar ik werk aan moet leveren.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  3. Lucienne Member
    Reactie geplaatst op: 13-01-2022 om 14:01

    Ja, je bent zeker niet de enige. Ik wacht ook al twee dagen op een reactie van Versio.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  4. Emiel Member
    Reactie geplaatst op: 17-01-2022 om 09:18

    Ga weg van versio, massaal de samenwerking stopzetten.

    https://www.versio.nl/forum/10464-ontevreden

    Vond u dit antwoord nuttig?